Advies en Kies:
Klachtenprocedure
Klachtenprocedure over de uitvoering van onze dienstverlening
Uiteraard doen wij ons best u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Als u echter niet tevreden bent, vragen wij u dit ons direct te laten weten. Wij doen dan ons uiterste best doen om uw klacht zo snel mogelijk te verhelpen. Op die manier zijn wij ook in staat om onze dienstverlening verder te verbeteren.
De melding van een klacht ontvangen wij het liefst schriftelijk per e-mail op info@adviesenkies.nl. Dan hebben wij meteen een registratie van uw klacht en kunnen wij deze oppakken conform onze klachtenprocedure. Wilt u meer weten over onze klachtenprocedure? Stuurt u dan een berichtje naar eerder genoemd mailadres.
Niet tevreden over de afhandeling van uw klacht?
Mocht u (als consument) uiteindelijk menen dat wij niet adequaat op uw klacht hebben gereageerd, of u bent niet tevreden over het resultaat, dan kunt u zich wenden tot:
Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD)
Postbus 93257, 2509 AG DEN HAAG
Telefoon: 070 – 333 89 99
Ons kantoor is bij het KiFiD aangesloten onder nummer: 300.017402